nedeľa 8. marca 2015

Filmy^^ :)

Ahojte, toto je ďalšia časť projektu, ktorá bude tento krát o filmoch. Keď neviete o aký projekt ide tak si pozrite tento odkaz - Professional Fangirl/Fanboy - úvod. Tak poďme na otázky. :)

 2. Filmy 
• Aký je tvoj obľúbený a neobľúbený film? Môj najobľúbenejší film je Harry Potter a neobľúbený ani nemám. :)
• Film, ktorý ťa najviac dojal? Na vine sú hviezdy. Vyronila som pri ňom aj nejakú slzu. :)
•Film, v ktorom je tvoj obľúbený a neobľúbený herec Nemám určeného obľúbeného herca ani neobľúbeného. Ale keď mám povedať obľúbeného tak to je žena Emma Watson takže Harry Potter a neobľúbený neviem. :)• Film s najsexy hercom alebo herečkou Twilight je v ňom Taylor Lautner. :3• Film, ktorý si si pozrel na základe odporúčania Nepamätám si to :D • Najhorší horor  Podľa toho v akom zmysle. Keď ako strašidelný a tak, tak to je potom Grave Encouters a keď natočený tak je to Bazén. 

• Najlepšia komédia Klub sráču, nasmiala som sa pri ňom fakt veľa :D                                 • Film natočený podľa knihy Harry Potter, aj keď vynechali niektoré veci , ale do filmu sa nedá dať každá jedna maličkosť chápem ale bolo by to zaujímavejšie :)                       • Najhoršie natočený film podľa knihy Neviem, niektoré filmy, čo sa mi nepáčia tak  niesú podľa knihy :)                                                                                                                                 • Film, ktorý si si naposledy pozrel Harry Potter a Dary smrti časť 2. (Harry Potter and the Deathly hallows part 2) 

Takže ahojte a ďalší mesiac tu bude nový článok z tohto projektu. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára