streda 25. februára 2015

Knihy^^ :)

Takže Ahojte, zapojila som sa do projektu, ktorý je o knihách. Ide o to, že každý mesiac pridám článok o knihách (filmoch). Budem to robiť spôsobom: prvá je otázka a za ňou bude odpoveď. Takže prvý príspevok: :)
Aká je tvoja obľúbená a neobľúbená kniha? Moja obľúbená kniha je Na vine sú hviezdy od Johna Greena. :) Neobľúbenú knihu asi ani nemám. Síce ma niektoré knihy výslovne neoslovili ale páčili sa mi aspoň v niečom, ale keď mám povedať, že ktorá je asi moja neobľúbená tak to bude Gabriela Futová a Roman Brat- Zmätené dvojičky zo slepej uličky. 
Ako sa nazýva kniha/séria od tvojho obľúbeného autora? Určite to je Harry Potter od J.K. Rowlingovej. Proste tie knihy milujem :) 
Kniha, ktorá ťa najviac dojala? Na vine sú hviezdy od Johna Greena. Boli tam momenty pri, ktorých som vážne aj plakala. :)
Kniha, ktorú si si kúpil za pár eur? Tak toto si už nepamätám, ale väčšinou mi knihy kupujú rodičia, väčšinou mamka takže jej veľmi Ďakujem. :)
Tvoja obľúbená kniha od slovenského autora? Od slovenského autora mám len jednu knihu a tá sa mi veľmi nepáči. :)
Kniha, ktorá ťa najviac sklamala? Žiadna. Vyslovene ma žiadna nesklamala. Možno len v niektorých častiach. 
• Kniha, v ktorej by si chcel žiť? Veľmi by som chcela byť čarodejníčka. Takže Harry Potter. Viem, je to blbosť ale ja tie knihy milujem. ♥
• Kniha, ktorú si si prečítal na základe odporúčania? Prečítala som len tie knihy, ktorých obsah na obale ma naozaj zaujal. :)
• Akú knihu si naposledy prečítal? Na vine sú hviezdy od Johna Greena. :)
• Aký najzaujímavejší názov mala kniha, ktorú si prečítal alebo niekde videl? Neviem. Toto ma nejako na knihách neupútalo. Väčšinou si knihy vyberiem podľa obsahu na obale knihy. :)
• Kniha, v ktorej skoro všetci zomrú? Takú som asi ešte ani nečítala alebo si to nejako nepamätám. :)
• Kniha, ktorá ťa najviac zaujala? Harry Potter od J.K. Rowlingovej a Na vine sú hviezdy od Johna Greena. :)
Ak sa vám tento článok páčil, tak sa tešte na ďalší. O mesiac tu bude. :)

1 komentár:

  1. Páni, to jsou samé Hvězdy! :) Mám je ve čtečce už pěkně dlouho, tak jsem zvědavá a snad se mi budou líbit. Tohle meme je super! Asi se také zúčastním.

    OdpovedaťOdstrániť